Stapplande steg

Tydligen skall “man” blogga.

Först borde jag utreda varifrån denna press kommer ifrån, enkelt från twitter där bloggas  det .

Har ganska länge haft ett något tveksamt förhållande till bloggar, men efter har använd twitter sedan början av 2010 så har detta svängt, bloggen blir ett enkelt sätt att förstå de som twittras, att läsa på om en männsika eller som Andreas Nilsson skriva en historia.

Så varför kan inte jag då? Intressant fråga som jag kanske kan ge ett svar på. Men en någon slags tanke borde ju vara bra, den saknas just nu, så jag kommer fortsätta.

En varning, bloggen kommer innehålla många “,”, “”””, men,stavfel och andra ord som jag använder.

Leave a Reply

