Struktur eller totalt kaos #002 #blog100

Oavsett om det gäller blogga eller karriär så gäller det att göra få saker, gör man för olika saker så blir det svårt för andra att uppfatta vad man är bra på och vad man kan. Jag kommer inte ta fasta på det utan kommer hoppa mellan olika ämnen och försöka göra det bra. Kommer även se detta som en skrivskola, då jag är ganska så dålig på att skriva längre postningar och framför allt skriva mer än nödvändigt, så det kommer vara kortfattat, olika ämnen och allmänt kaos. Hoppas ni överlever och jag med.

One Comment on “Struktur eller totalt kaos #002 #blog100”

  1. I mitt bloggande finns ytterst lite ordning. Skriver precis det som faller mig in för stunden. Så en uppsjö av olika saker kommer ut i min blogg kan man säga!


Leave a Reply

